AccueilAccueil  CalendrierCalendrier  FAQFAQ  RechercherRechercher  MembresMembres  S'enregistrerS'enregistrer  ConnexionConnexion  

Partagez

i know how devastated you must be to miss me. but leave a message, and i'll call you asap.

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas
Aller à la page : Précédent  1, 2
AuteurMessage
Invité
Invité

i know how devastated you must be to miss me. but leave a message, and i'll call you asap. - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: i know how devastated you must be to miss me. but leave a message, and i'll call you asap. i know how devastated you must be to miss me. but leave a message, and i'll call you asap. - Page 2 EmptyDim 4 Nov - 12:40

bienvenue toi i know how devastated you must be to miss me. but leave a message, and i'll call you asap. - Page 2 2992984773
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité

i know how devastated you must be to miss me. but leave a message, and i'll call you asap. - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: i know how devastated you must be to miss me. but leave a message, and i'll call you asap. i know how devastated you must be to miss me. but leave a message, and i'll call you asap. - Page 2 EmptyDim 4 Nov - 14:53

Saph et Ashley, merci pour le mot, c'est gentil i know how devastated you must be to miss me. but leave a message, and i'll call you asap. - Page 2 388342071

Et Ganymède, yess, m'en voilà ravie i know how devastated you must be to miss me. but leave a message, and i'll call you asap. - Page 2 1001256540

Je tente de finir ma fiche le plus vite possible, mais je suis un peu occupée ailleurs, donc bon. Je fais ce que je peux héhé i know how devastated you must be to miss me. but leave a message, and i'll call you asap. - Page 2 826552738
Danael J. Baker-Roseberry
DANstaffement vôtre, biatches
postes : 436
Date d'arrivée : 28/10/2012

MessageSujet: Re: i know how devastated you must be to miss me. but leave a message, and i'll call you asap. i know how devastated you must be to miss me. but leave a message, and i'll call you asap. - Page 2 EmptyMar 6 Nov - 9:58

J'aime. i know how devastated you must be to miss me. but leave a message, and i'll call you asap. - Page 2 388342071 Avant de te valider, il faudrait que Caleb vienne te valider et que ensuite, tu nous envoies le secret de ton personnage au maire par mp. I love you Et ensuite, nous pourrons te valider. i know how devastated you must be to miss me. but leave a message, and i'll call you asap. - Page 2 3265981769

IMAGINE DRAGONS
[Vous devez être inscrit et connecté pour voir cette image][Vous devez être inscrit et connecté pour voir cette image]
« I'm sorry, brother, I'm sorry, I let you down. Well, these days you're fine. No these days you tend to lie. You'll take the West train, just by the side of Amsterdam. Just by your left brain, just by the side of... •• .unbreakable »
Invité
Invité

MessageSujet: Re: i know how devastated you must be to miss me. but leave a message, and i'll call you asap. i know how devastated you must be to miss me. but leave a message, and i'll call you asap. - Page 2 EmptyMar 6 Nov - 12:27

Pas de problème, je me doutais bien que j'aurais à patienter un peu, surtout si Caleb est en vacances i know how devastated you must be to miss me. but leave a message, and i'll call you asap. - Page 2 2554727444 J'attendrais & contente que tu aimes i know how devastated you must be to miss me. but leave a message, and i'll call you asap. - Page 2 61884654 i know how devastated you must be to miss me. but leave a message, and i'll call you asap. - Page 2 924350557

MessageSujet: Re: i know how devastated you must be to miss me. but leave a message, and i'll call you asap. i know how devastated you must be to miss me. but leave a message, and i'll call you asap. - Page 2 EmptyMar 6 Nov - 13:20

Caleb est revenu le 4 donc ne te fais aucun soucis (du moins, c'est ce que disait son absence). i know how devastated you must be to miss me. but leave a message, and i'll call you asap. - Page 2 388342071

IMAGINE DRAGONS
[Vous devez être inscrit et connecté pour voir cette image][Vous devez être inscrit et connecté pour voir cette image]
« I'm sorry, brother, I'm sorry, I let you down. Well, these days you're fine. No these days you tend to lie. You'll take the West train, just by the side of Amsterdam. Just by your left brain, just by the side of... •• .unbreakable »

MessageSujet: Re: i know how devastated you must be to miss me. but leave a message, and i'll call you asap. i know how devastated you must be to miss me. but leave a message, and i'll call you asap. - Page 2 EmptyJeu 8 Nov - 21:38

Archivé. Demande de suppression.

IMAGINE DRAGONS
Contenu sponsorisé

MessageSujet: Re: i know how devastated you must be to miss me. but leave a message, and i'll call you asap. i know how devastated you must be to miss me. but leave a message, and i'll call you asap. - Page 2 Empty

i know how devastated you must be to miss me. but leave a message, and i'll call you asap.

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut
Page 2 sur 2Aller à la page : Précédent  1, 2