BREATHE AGAIN
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.


 
AccueilAccueil  Dernières imagesDernières images  RechercherRechercher  S'enregistrerS'enregistrer  ConnexionConnexion  
Le Deal du moment : -29%
PC portable – MEDION 15,6″ FHD Intel i7 ...
Voir le deal
499.99 €
-40%
Le deal à ne pas rater :
Tefal Ingenio Emotion – Batterie de cuisine 10 pièces (induction, ...
59.99 € 99.99 €
Voir le deal

Partagez

i know how devastated you must be to miss me. but leave a message, and i'll call you asap.

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas
Aller à la page : Précédent  1, 2
AuteurMessage
Invité
Invité

i know how devastated you must be to miss me. but leave a message, and i'll call you asap. - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: i know how devastated you must be to miss me. but leave a message, and i'll call you asap. i know how devastated you must be to miss me. but leave a message, and i'll call you asap. - Page 2 EmptyDim 4 Nov - 12:40

bienvenue toi i know how devastated you must be to miss me. but leave a message, and i'll call you asap. - Page 2 2992984773
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité

i know how devastated you must be to miss me. but leave a message, and i'll call you asap. - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: i know how devastated you must be to miss me. but leave a message, and i'll call you asap. i know how devastated you must be to miss me. but leave a message, and i'll call you asap. - Page 2 EmptyDim 4 Nov - 14:53

Saph et Ashley, merci pour le mot, c'est gentil i know how devastated you must be to miss me. but leave a message, and i'll call you asap. - Page 2 388342071

Et Ganymède, yess, m'en voilà ravie i know how devastated you must be to miss me. but leave a message, and i'll call you asap. - Page 2 1001256540

Je tente de finir ma fiche le plus vite possible, mais je suis un peu occupée ailleurs, donc bon. Je fais ce que je peux héhé i know how devastated you must be to miss me. but leave a message, and i'll call you asap. - Page 2 826552738
Revenir en haut Aller en bas
Danael J. Baker-Roseberry
Danael J. Baker-Roseberry
DANstaffement vôtre, biatches
postes : 436
Date d'arrivée : 28/10/2012

i know how devastated you must be to miss me. but leave a message, and i'll call you asap. - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: i know how devastated you must be to miss me. but leave a message, and i'll call you asap. i know how devastated you must be to miss me. but leave a message, and i'll call you asap. - Page 2 EmptyMar 6 Nov - 9:58

J'aime. i know how devastated you must be to miss me. but leave a message, and i'll call you asap. - Page 2 388342071 Avant de te valider, il faudrait que Caleb vienne te valider et que ensuite, tu nous envoies le secret de ton personnage au maire par mp. I love you Et ensuite, nous pourrons te valider. i know how devastated you must be to miss me. but leave a message, and i'll call you asap. - Page 2 3265981769
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité

i know how devastated you must be to miss me. but leave a message, and i'll call you asap. - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: i know how devastated you must be to miss me. but leave a message, and i'll call you asap. i know how devastated you must be to miss me. but leave a message, and i'll call you asap. - Page 2 EmptyMar 6 Nov - 12:27

Pas de problème, je me doutais bien que j'aurais à patienter un peu, surtout si Caleb est en vacances i know how devastated you must be to miss me. but leave a message, and i'll call you asap. - Page 2 2554727444 J'attendrais & contente que tu aimes i know how devastated you must be to miss me. but leave a message, and i'll call you asap. - Page 2 61884654 i know how devastated you must be to miss me. but leave a message, and i'll call you asap. - Page 2 924350557
Revenir en haut Aller en bas
Danael J. Baker-Roseberry
Danael J. Baker-Roseberry
DANstaffement vôtre, biatches
postes : 436
Date d'arrivée : 28/10/2012

i know how devastated you must be to miss me. but leave a message, and i'll call you asap. - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: i know how devastated you must be to miss me. but leave a message, and i'll call you asap. i know how devastated you must be to miss me. but leave a message, and i'll call you asap. - Page 2 EmptyMar 6 Nov - 13:20

Caleb est revenu le 4 donc ne te fais aucun soucis (du moins, c'est ce que disait son absence). i know how devastated you must be to miss me. but leave a message, and i'll call you asap. - Page 2 388342071
Revenir en haut Aller en bas
Danael J. Baker-Roseberry
Danael J. Baker-Roseberry
DANstaffement vôtre, biatches
postes : 436
Date d'arrivée : 28/10/2012

i know how devastated you must be to miss me. but leave a message, and i'll call you asap. - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: i know how devastated you must be to miss me. but leave a message, and i'll call you asap. i know how devastated you must be to miss me. but leave a message, and i'll call you asap. - Page 2 EmptyJeu 8 Nov - 21:38

Archivé. Demande de suppression.
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé

i know how devastated you must be to miss me. but leave a message, and i'll call you asap. - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: i know how devastated you must be to miss me. but leave a message, and i'll call you asap. i know how devastated you must be to miss me. but leave a message, and i'll call you asap. - Page 2 Empty

Revenir en haut Aller en bas

i know how devastated you must be to miss me. but leave a message, and i'll call you asap.

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut
Page 2 sur 2Aller à la page : Précédent  1, 2

Sujets similaires

-
» ∞ MESSAGE D'OUVERTURE

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
BREATHE AGAIN :: II - THIS IS YOUR SONG :: if you seek me :: goodbye my friend-